Bestuurslid, kandidaat

Mijn naam is Nick, en ik ben een trotse vader van twee kinderen en woon in het prachtige Boortmeerbeek.  Ik ben kandidaat voor cd&v voor de verkiezingen voor het Vlaams Parlement op 9 juni.  Als vader en burger pleit ik voor een evenwichtige balans tussen werk en privéleven. Waarom? Omdat ik ervan overtuigd ben dat dit niet alleen gunstig is voor individuen, maar ook voor de samenleving als geheel.

Werk-Privébalans: Een Noodzaak

Een evenwichtige verdeling van werk- en privétijd is essentieel. Het vermindert stress en draagt bij aan een betere motivatie op de werkvloer. Als we onze tijd goed kunnen verdelen tussen professionele verplichtingen en persoonlijke momenten, zijn we productiever en gelukkiger. Dit heeft een positieve invloed op onze gezondheid en sociale relaties.

Betaalbare Scholen en Kinderopvang

Jonge gezinnen hebben recht op toegankelijke en betaalbare scholen en kinderopvang. Deze voorzieningen zijn niet alleen cruciaal voor ouders, maar ook voor onze samenleving als geheel. Ze bieden ontwikkelingskansen voor onze kinderen en zorgen ervoor dat ouders met een gerust hart kunnen werken, wetende dat hun kinderen in goede handen zijn.

Welzijn is een werkwoord

Laten we niet vergeten dat onze kinderen de toekomstige leiders, ondernemers en professionals zullen zijn. Door te investeren in hoogwaardig onderwijs en kinderopvang, leggen we de basis voor een welvarende maatschappij. Het is onze verantwoordelijkheid om deze basisbehoeften te waarborgen, zodat onze jeugd kan gedijen en groeien.

Nick Doms

Op 9 juni hebben we de kans om onze stem te laten horen en de toekomst van Vlaanderen mede vorm te geven. Als kandidaat voor cd&v wil ik me inzetten voor een beter Vlaanderen, waarin we samen bouwen aan een sterke en rechtvaardige samenleving. ik vraag jullie vertrouwen en steun op 9 juni. Laten we samen werken aan een Vlaanderen waarin iedereen meetelt en waarin we trots kunnen zijn op onze gemeenschap. Stem voor zekerheid, stem voor een betere toekomst.

Kandidaat CD&V Vlaams Parlement