Bib Lievegem sluit zich aan bij de drempelvrije Regiobib Meetjesland

Steven Lambert

Vanaf woensdag 28 februari is Bib Lievegem een integraal onderdeel van dit initiatief, waarbij alle betrokken bibliotheken in de regio, waaronder Aalter, Assenede, Eeklo, Evergem, Kaprijke, Lievegem, Sint-Laureins, Wachtebeke en Zelzate, samenwerken om één grote regiobibliotheek te vormen.

Bibgebruikers in Lievegem profiteren van gratis lidmaatschap, een verlengde uitleentermijn van 4 weken voor bibmaterialen, gratis reservaties binnen het circuit van Bib Lievegem, en kosteloze materialen opvragen uit andere regiobibliotheken. Bovendien worden er geen kosten meer aangerekend voor te laat ingeleverde materialen. Het Lievegems bibmateriaal kan nog steeds 24/7 worden teruggebracht via de inleverbussen in Lovendegem, Zomergem en Waarschoot.

CD&V Plus Lievegem lost volgende namen

LIEVEGEM- CD&V Plus Lievegem lanceerde enkele weken geleden een filmpje waarin de nummer één, twee en drie voor de verkiezingen in oktober bekend gemaakt werden. Met de lancering van een eerste ‘pluskandidaat’ weten we dat ze als verruimingslijst naar de kiezer trekken. De volgende drie namen vormen geen verrassing.

Infomarkt werken verkeersveiligheid Eeksken

Kim en Hilde zijn kandidaat voor Kamer en Vlaamse Raad

De kogel is door de Kerk. The word is out.
Wij (Kim en Hilde) zullen op 9 juni 2024 de kleuren van Lievegem verdedigen bij de bovenlokale verkiezingen.
We ondersteunen onze partij, respectievelijke vanop de Vlaamse en de Federale lijst.