Wereldlichtjesdag

Robbe De Clercq

Waarnemend burgemeester en schepen van samenleving en gezin Ann Verschelden nodigt jou uit op het warm ontmoetingsmoment ter gelegenheid van wereldlichtjesdag. #Respect

Nieuws uit Hamme

Ons openluchtzwembad is bijna klaar voor het nieuwe zwemseizoen!

Ons openluchtzwembad is bijna klaar voor het nieuwe zwemseizoen! Onder impuls van onze schepen van sport Luk De Mey en mandataris en verantwoordelijke van het zwembad Thom Nelis zijn de herstellingswerken aan de pompen en tegels zo goed als rond.
Onze partij is resoluut voor het behoud van het zwembad!

'De Ronde' door Hamme

Onze Gemeente Hamme is een echte sport gemeente! Onze mandatarissen waren tijdens 'de ronde festiviteiten' midden de mensen!

Infomoment rond menstruatiearmoede in Richtpunt Campus Hamme.

Infomoment rond menstruatiearmoede in richtpunt Richtpunt Campus Hamme. Aan alle Hamse basis- en secundaire scholen werden de menstruatieboxen, gemaakt door de houtafdeling van richtpunt campus Hamme, afgegeven. Ze krijgen ook nog extra materiaal om aan te vullen. Ook de inzamelboxen komen binnenkort in verschillende winkels te staan. Project is tot stand gekomen door samenwerking van alle partijen in de gemeente. #Respect