Voetbalclubs richten Hamse voetbalschool op om jonge voetballers alle kansen te geven

Robbe De Clercq

Onder impuls van onze schepen van Sport Luk De Mey richten 3 Hamse voetbalclubs een voetbalschool op! #samenwerking #organisatienetwerk #sportenisgezond

Geert De Rycke
© Geert De Rycke

Een drietal jaar geleden heeft de schepen van Sport Luk De Mey, het idee geopperd om de jeugd van de drie Hamse clubs die aangesloten zijn bij de KBVB te laten samenwerken. Het gaat hier niet om fusies maar om het uitwerken van een organisatienetwerk. Het uitwerken van een organisatienetwerk komt uit het onderwijs en de verzorgende wereld. Het werd omgevormd en toepasbaar gemaakt voor de sport. De drie clubs richten met de steun van de gemeente Hamme nu een voetbalschool op, om jongeren alle kansen te geven te voetballen.

Nieuws uit Hamme

Ons openluchtzwembad is bijna klaar voor het nieuwe zwemseizoen!

Ons openluchtzwembad is bijna klaar voor het nieuwe zwemseizoen! Onder impuls van onze schepen van sport Luk De Mey en mandataris en verantwoordelijke van het zwembad Thom Nelis zijn de herstellingswerken aan de pompen en tegels zo goed als rond.
Onze partij is resoluut voor het behoud van het zwembad!

'De Ronde' door Hamme

Onze Gemeente Hamme is een echte sport gemeente! Onze mandatarissen waren tijdens 'de ronde festiviteiten' midden de mensen!

Infomoment rond menstruatiearmoede in Richtpunt Campus Hamme.

Infomoment rond menstruatiearmoede in richtpunt Richtpunt Campus Hamme. Aan alle Hamse basis- en secundaire scholen werden de menstruatieboxen, gemaakt door de houtafdeling van richtpunt campus Hamme, afgegeven. Ze krijgen ook nog extra materiaal om aan te vullen. Ook de inzamelboxen komen binnenkort in verschillende winkels te staan. Project is tot stand gekomen door samenwerking van alle partijen in de gemeente. #Respect