Uitbreiding zonnepanelen

Momenteel zijn er zonnepanelen op de daken van de sporthal, gemeenschapscentrum De Pit, het zwembad, het schoolgebouw in de Hanenstraat en een gedeelte op de daken van het OCMW (dienstencentrum).

Wij willen nu het aantal zonnepanelen aanzienlijk uitbreiden op andere daken waaronder op de daken van het schoolgebouw in Opdorp (Veldstraat), de technische uitvoeringsdiensten in de Beukenstraat, de academie in de Kasteelstraat en in de Orangerie in de Vekenstraat.  De investeringen voor deze zonnepanelen zullen zich op 8 jaar terugbetalen en worden geschat op 91000 euro. Voor dit project gaan we in zee met het Vlaams Energiebedrijf die als aankoopcentrale zal fungeren.

Onze lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen is compleet.

Op maandag 22 april 2024 werd tijdens de ledenpoll de kandidatenlijst van CD&V Buggenhout voor de gemeenteraadsverkiezingen van 13 oktober 2024 door de leden goedgekeurd.

Expositie 'Lente Op Den Dries'

Van 10 maart t/m 7 april organiseert 'Middenstand Opdorp leeft vzw' de tentoonstelling 'Lente Op Den Dries'.