Toon Bourgeois
Website - online ledenbeheer - sectievoorzitter ' Lebbeke Minnestraat'
Een gemeenschap ontwikkelen die hecht, warm en leefbaar is, is naast een droom ook een doel geworden.
Mijn visie omvat het luisteren naar de zorgen en noden van de inwoners en het streven naar concrete oplossingen voor lokale problemen.
Door de nadruk te leggen op transparantie, integriteit, en respect voor alle inwoners, wil ik bijdragen aan een gemeente waar mensen zich thuis voelen en waar iedereen betrokken is bij het beleid
Mijn missie is om actief tussen de mensen te staan en de lokale gemeenschap te versterken.
Als Lustige Stapper , in de Kroisbestuiving , als sectievoorzitter CD&V 'Lebbeke-Minnestraat' en als lid van oa , t LabGods, Parochiale werken, Ferm en de Landelijke Gilde .