Expositie 'Lente Op Den Dries'

Van 10 maart t/m 7 april organiseert 'Middenstand Opdorp leeft vzw' de tentoonstelling 'Lente Op Den Dries'.

Tijdens deze tentoonstelling zijn er 200 kunstzinnige katten te bewonderen tussen de duizenden narcissen op het mooiste grasplein 'De Dries' in het geografisch middelpunt van Vlaanderen in Opdorp. Kom en bewonder ook onze oranje kat.

Onze kandidaten voor jouw gemeente

Deze week valt de flyer met onze kandidatenlijst in jouw brievenbus.
Ontdek onze 23 straffe kandidaten van cd&v Buggenhout voor de gemeenteraadsverkiezingen van 13 oktober 2024!
Doorheen de zomer stellen we, samen met ons programma, onze kandidaten afzonderlijk aan jou voor op onze website en social media.

Feestelijke inhuldiging nieuwe halte stoomtrein

Het gemeentebestuur van Buggenhout en VZW Stoomtrein Dendermonde-Puurs organiseerden op vrijdag 12 juli de plechtige opening van de nieuwe halte ‘Buggenhout a/d Schelde’
Deze nieuwe halte kwam tot stand door de Gemeente Buggenhout, die enorme kansen ziet in de toeristische ontwikkeling van het ‘Nationaal Park Scheldevallei’. Vanaf nu zal de museumtrein ook halt houden in Buggenhout, waarbij vele toeristische actoren en de mooiste natuur rondom de Schelde worden geconnecteerd.
Tijdens de feestelijke inhuldiging maakten de genodigden een gratis stoomtreinrit naar Sint-Amands en genoten van een drankje achteraf.

Meer info over de stoomtrein op https://www.stoomtrein.be/