Sandra Bogaerts

Lid Bijzonder Comité Sociale Dienst, Bestuurslid

Sandra is gehuwd met Pascal Verstreken en samen hebben ze 2 kinderen. Matho en Zael. Ze wonen in Sint-Jozef Olen
Haar vrije tijd besteedt ze aan haar gezin en vrienden. En als ondersteuning naar de thuiszorg van haar vader.
Om volledig tot rust te komen, is werken in de tuin haar geheim wapen. Als zelfstandig verpleegkundige ( Groep Theys en Co), komt ze met verschillende mensen in contact. Vooral uit dat standpunt, wil Sandra de inwoners erop attent maken, dat iedereen vroeg of laat met dit feit geconfronteerd zou kunnen worden…Door haar groot enthousiasme en luisterend oor, wil ze zich verder blijven inzetten tot de verdere uitbouw tot een betaalbare ( premies) , kwalitatieve thuiszorg. Waardoor langer thuis wonen mogelijk kan zijn. Sandra wil de spreekbuis zijn voor de noden van onze inwoners. Uiteraard blijven belangrijke pijlers als veiligheid mobiliteit, solidariteit en gelijkheid onmisbaar om zich goed te blijven voelen in Olen.
Haar slogan, verder zetten wat goed is, en verbeteren waar het kan, daar staat ze voor!