René De Cuyper

Bestuurslid

Ik ben

René, voormalig uitbater van Electro Rem en voormalig lid van de arbeidsrechtbank. Daarnaast ben ik een geëngageerd oud-lid van Scouts De Buecken en zing ik graag bij het Hertals Zeemanskoor. Ik word vaak omschreven als een hartelijk en rustig persoon met een duidelijke mening.

Ik sta voor

respect, rechtvaardigheid en betrokkenheid. Ik geloof in de kracht van samen en het belang van traditie en cultuur.

Ik droom van

een Herentals waar mensen elkaar met respect behandelen, waar onze waarden bewaard blijven en waar iedereen zich thuis voelt. Daarom kies ik voor cd&v PLUS: een partij die inzet op rechtvaardigheid en verbondenheid.

Error in tag 'tag' - No such tag slug rene_de_cuyper