cd&v Maaseik wenst iedereen prettige feesten

cd&v Maaseik

We wensen iedereen een welverdiende vakantie met familie en vrienden. Hou het veilig! En voor diegene die wél moet werken, wensen we hen alvast te danken om steeds klaar te staan voor anderen.

Overleg met Unizo maart 2024

In het kader van de gemeenteraadsverkiezingen werden alle in Maaseik actieve politieke partijen uigenodigd op woensdag 27 maart. Cd&v was vertegenwoordigd door onze fractieleider Gunter Haeldermans en onze voorzitter. Unizo had zich goed voorbereid en kwam met een pamflet (het pamflet kan je hier vinden) met een zes-tal vragen / adviezen. Blijkbaar was er niet véél veranderd sinds 2018 - aangezien het vragenlijstje bijna hetzelfde was.

Week van de vrijwilliger

De week van de vrijwilliger is in volle gang. Vrijwilligers zijn belangrijk. We kunnen hen niet voldoende dankbaar zijn. Ze zijn het cement van onze samenleving.

Gunter Haeldermans, onze lijsttrekker!

In het bijzijn van Jo Brouns, Nawal Farih en Wouter Beke, werd op de nieuwjaarsdrink van 27 januari 2024, de lijsttrekker van cd&v Maaseik bekend gemaakt. Gunter Haeldermans heeft er véél zin in en gaat voor meer respect, meer verbinding tussen de mensen en een krachtdadig beleid!

Lees hieronder Gunter zijn volledige speech.