Paaseierenraap JONG cd&v

Mieke Van Malderen

Op paasmaandag 10 april organiseert JONG cd&v Buggenhout hun eerste paaseierenraap. Een (k)ei-leuke zoektocht samen met de paashaas. In de speeltuin in het Lentepark wordt voor elke deelnemer een geschenk voorzien. Het startsignaal voor de zoektocht naar de gouden eieren wordt om 10u door de paashaas gegeven. De kinderen zoeken in drie categorieën:

vanaf 3 tot en met 6 jaar

vanaf 7 tot en met 10 jaar

vanaf 11 tot en met 14 jaar

De paaseierenraap vindt plaats in de speeltuin van het lentepark in Buggenhout. Meer info en gratis inschrijven voor deze gezellige gezinsactiviteit kan via het facebook-evenement via deze link of scan volgende QR-code.

Uitbreiding zonnepanelen

Momenteel zijn er zonnepanelen op de daken van de sporthal, gemeenschapscentrum De Pit, het zwembad, het schoolgebouw in de Hanenstraat en een gedeelte op de daken van het OCMW (dienstencentrum).

Onze lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen is compleet.

Op maandag 22 april 2024 werd tijdens de ledenpoll de kandidatenlijst van CD&V Buggenhout voor de gemeenteraadsverkiezingen van 13 oktober 2024 door de leden goedgekeurd.