Paaseierenraap JONG cd&v

Mieke Van Malderen

Op paasmaandag 10 april organiseerde JONG cd&v een (k)ei-leuke zoektocht samen met de paashaas. Het startsignaal voor de zoektocht naar de gouden eieren werd om 10u door de paashaas gegeven. De kinderen zochten in drie categorieën: kinderen vanaf 3 tot en met 6 jaar, kinderen van 7 tot en met 10 jaar en kinderen van 11 tot en met 14 jaar.

Na afloop kreeg elke deelnemer als beloning voor het zoeken naar de paaseieren een geschenk.  Dit jaar vroeg de paashaas hulp bij het zoeken in de de speeltuin van het lentepark.

Ben jij volgend jaar er ook bij?

Uitbreiding zonnepanelen

Momenteel zijn er zonnepanelen op de daken van de sporthal, gemeenschapscentrum De Pit, het zwembad, het schoolgebouw in de Hanenstraat en een gedeelte op de daken van het OCMW (dienstencentrum).

Onze lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen is compleet.

Op maandag 22 april 2024 werd tijdens de ledenpoll de kandidatenlijst van CD&V Buggenhout voor de gemeenteraadsverkiezingen van 13 oktober 2024 door de leden goedgekeurd.

Expositie 'Lente Op Den Dries'

Van 10 maart t/m 7 april organiseert 'Middenstand Opdorp leeft vzw' de tentoonstelling 'Lente Op Den Dries'.