Regiovoorzitters Peter Mees en Steff Nouws nodigen samen met parlementsleden Katrien Schryvers en Nahima Lanjri de afdelingen uit de Voor- en Noorderkempen voor een boeiend ontbijtmoment om in dialoog te gaan over de uitdagingen binnen de regio. In eerste instantie nodigen wij graag de afdelingsvoorzitters en eerste mandatarissen uit. Indien andere mandatarissen wensen aan te sluiten kan dit zeker. Kan je niet aanwezig als eerste mandataris of afdelingsvoorzitter, vaardig dan gerust iemand anders uit. We hopen op een delegatie van iedere afdeling uit onze boeiende regio!