Nathan Duhayon

Afdelingsvoorzitter

WIE IS NATHAN

• Geboren in 1996. Zoon van Marc Duhayon en Nancy Ghelein.
  • Treedt in de voetsporen van Agnes Duhayon (de zus van zijn grootvader).
  • Schoolgelopen in VSB Loker-De Klijte en het college te Poperinge. Daarna haalde hij zijn masterdiploma Rechten aan de KU Leuven.
  • Werkt als beleidsadviseur landbouw en digitale zaken in het Europees Parlement.
  • Groeide op in de Klijte, maar woont nu samen met zijn vriend Lander en hond Odette in Loker.
  • Houdt van lekker eten met een blond biertje, leest graag non-fictie en kan genieten van een stevige wandeling met hond Odette.
  • Nathan was lange tijd actief als animator in de Jongerenwerking van Heuvelland en in de parochiefederatie. Hij gaf bovendien een aantal jaren vormselcatechese. Zelf was Nathan als tiener lid van verschillende Heuvellandse verenigingen. Zo voetbalde hij bij FC Westouter en trok hij naar de tekenscholen van Kemmel en Loker. Nathan is nog altijd sportief en gaat geregeld lopen en fietsen.

SPEERPUNTEN

1. Onze dorpen leefbaar houden voor mensen van alle leeftijden; van jongeren en jonge gezinnen, tot werkenden en mensen op pensioen.
  2. Streven naar een vlotte mobiliteit die oog heeft voor veiligheid. Zowel te voet, als met de fiets of de wagen moeten onze dorpen goed en vooral veilig te bereiken zijn.
  3. Evenwicht bewaren tussen milieu en landbouw. Onze gemeente kan uitblinken in zijn samengaan van boer en groen, daar moeten we hard op inzetten.

NATHAN IS SINDS JANUARI 2022 OOK GEMEENTERAADSLID

Nathan: "Als gemeenteraadslid wil ik bereikbaar zijn en écht luisteren. Dit moet - samen met een goede dossierkennis - resulteren in concrete oplossingen die het verschil maken in de dorpen. Er komen veel uitdagingen op plattelandsgemeentes als Heuvelland af. Ik ben erop gebrand om die aan te pakken en wil eerst en vooral aan de kiezers die in 2018 mijn bolletje kleurden bewijzen dat ik hun stem waard ben. We moeten terug naar een positieve politieke cultuur en de vetes van vroeger achter ons laten. De mensen willen geen politici die al vechtend over de straatstenen rollen, maar verwachten oplossingen!"

Adres:
Dikkebusstraat 98