Mooie opbrengt Bal van de burgemeester

Lisa Hermans

Het Bal van de burgemeester van 23 september 2023 bracht een heel mooi bedrag op van 3.564,22 EUR! De opbrengst schenken we integraal weg aan 2 vzw’s die projecten steunen in Tanzania, mét een Bierbeekse link.

Vrienden van Jambiani vzw trekken een vierdepijlerproject, gestart rond een dorpsschool in Jambiani, een mooi stranddorp aan de oostkust van het eiland Zanzibar. Bollé Bollé vzw werft fondsen voor duurzame en kleinschalige ontwikkelingsprojecten in Tanzania, met de nadruk op onderwijs, gezondheidszorg, voedsel- en watervoorziening.
De Bierbeekse bezielers van beide vzw’s Pol Ameye en Bram Rumbaut mochten tijdens onze nieuwjaarsreceptie elk een cheque van 1.782,11 in ontvangst nemen voor hun vereniging! Succes ermee! #burgemeestersbal #goededoelen #schenking

Onze stemmenkampioen in de bloemetjes gezet

Het Bierbeeks cd&v-bestuur zette donderdag schepen Lisa Hermans in de (spreekwoordelijke) bloemetjes voor haar schitterende score bij de verkiezingen vorige zondag.

Denkdag programma 2024

Het werd vandaag een boeiende en inspirerende voormiddag.  Onze ploeg kwam samen om verder te werken aan ons verkiezingsprogramma!

Lisa kandidaat op 9 juni

Op 9 juni trekken we met z'n allen naar de stembus. Vanuit Bierbeek engageert schepen Lisa Hermans zich op de cd&v lijst voor het Vlaams Parlement. Je stem meer dan waard!