cd&v teamWim op Winters Mol

Wanneer

-

Waar

Santo Tomásplein

Deel dit evenement

Twee weekends lang zal het Santo Tomásplein omgetoverd worden tot een gezellige kerstmarkt vol lichtjes, lekkers en solidariteit. Verenigingen verkopen lekkere hapjes, verfrissende en verwarmende drankjes in mooie kerstchalets. Op zoek naar een kerstcadeau? Creatievelingen verkopen hun creaties én je vindt er ook organisaties die hebbedingen verkopen ten voordele van kankerlotgenoten. Ook de winkels zijn op die zondagen geopend voor de laatste kerstkoopjes! En mis zeker de allermooiste toegangspoort niet in de doorsteek van de Statiestraat: de Dankboom van GoGoLorrie — een hartverwarmend symbool van dankbaarheid en kracht.

Op zondag 14 december vind je cd&v teamWim terug in een van de kraampjes. Kom gezellig iets snacken of drinken.

Tot dan!

Kom jij ook?