cd&v Mol winterbar, een warm succes

Jens Timmermans

Op zondag 17/12 trok onze ploeg naar het centrum van Mol om een namiddag de winterbar te openen. Op die manier zorgden we niet enkel voor nog meer beleving in het handelscentrum, maar zamelden we ook centjes in voor het goede doel Vectamus, een warm project dat kwetsbare gezinnen ondersteunt. Met op het menu wafels, jenevers, glühwein, de enige echte burgemeestersgranola en dat alles onder een stralend winterzonnetje.

Op onze nieuwjaarsreceptie konden we dan ook een cheque overhandigen van maar liefst €1000.

cd&v teamWim trekt met opvallend jonge lijst naar de Molse kiezer

Op 13 oktober presenteert de Molse cd&v-afdeling zich aan de kiezer als cd&v teamWim. Vandaag zijn de namen van alle 33 kandidaten op de lijst bekendgemaakt. Burgemeester Wim Caeyers heeft opvallend veel jonge en nieuwe Mollenaars om zich heen verzameld. Meer dan de helft van alle kandidaten stelt zich voor het eerst verkiesbaar. Naast de burgervader staan ook alle uittredende schepenen opnieuw op de lijst.

#RedDeDierenmarkt - Petitie overhandigd in Brussel

Een Molse delegatie van vertegenwoordigers van de marktcommissie en lokale horeca trok samen met onze schepen van lokale economie Lieve Heurckmans op woensdag 17 april naar Brussel om er de petitie te overhandigen die pleit voor het behoud van de Molse dierenmarkt én het officieel te laten beschermen als immaterieel cultureel erfgoed.

Burgemeester on Tour, de tour in Mol is rond

Met een eerste stop in Achterbos en Donk al in oktober 2022 en een laatste stop in Ezaart en Millegem afgelopen weekend, zijn alle Molse gehuchten en het centrum de revue gepasserd op onze Burgemeester on Tour.