Op zaterdag 10/1 houden we met cd&v teamWim onze jaarlijkse nieuwjaarsreceptie. Deze keer klinken we samen met u op het nieuwe jaar in de zaal van de Buurting in Mol-Sluis.
Tot dan!
Op zaterdag 10/1 houden we met cd&v teamWim onze jaarlijkse nieuwjaarsreceptie. Deze keer klinken we samen met u op het nieuwe jaar in de zaal van de Buurting in Mol-Sluis.
Tot dan!