Dag van de handelaar

Peter Calluy

Dag van de klant is natuurlijk ook dag van de handelaar!

Vandaag zetten we de marktkramers en handelaren in de bloemetjes.

Zonder hen geen bruisende dorpskernen!

Met dank aan Bloemen Van Praet

Ann Van Dievoet - 14de opvolger Vlaams

Maak kennis met Ann ...

Beiaardfeesten 2024

Meise sprookjesdorp ...

Lentedrink 2024

Het was weer een gezellige Lentedrink.

De dag startte met een warme ontvangst vergezeld van een drankje en een hapje.

Onze voorzitter, Geert Cleymans, trakteerde ons vervolgens op een speech waarin hij aangaf dat we als lokale cd&v klaar staan voor de lokale verkiezingen!

Hij huldigde hierbij ook Miel De Boeck voor zijn jarenlange inzet voor de partij en de bewoners van onze gemeente.

Vervolgens wist onze nationale voorzitter, Sammy Mahdi, te vertellen dat de verankering van onze afdeling in de gemeente heel belangrijk is voor onze nationale partij. Hierbij zette hij ook Sonja Becq in de bloemetjes, die zowel lokaal als nationaal al veel voor onze partij betekend heeft en dat nog steeds doet! Tevens kondigde hij aan dat Ann Van Dievoet, uit onze eigen rangen, kandidaat is voor het Vlaams Parlement!

Voor en na deze speeches was het een leuk samenzijn waarin de gesprekken zowel over lokale politieke thema's (zoals de plannen voor de vernieuwde dorpskernen, staat van de fietspaden,...) als over de positieve en minder positieve dagelijkse levenservaringen.

Kortom, het was een geslaagde editie en dat smaakt naar meer!

Hieronder vind je nog enkele sfeerbeelden: