Fietsveiligheid Achterdreef
Met de CD&V – fractie hebben we reeds herhaaldelijk gehamerd op de onveiligheid van fietspaden.



Ons hutsepotfestijn was met meer dan 600 eters, afhalers of ter plaatse, opnieuw een groot succes.
De hutsepot en de kip smaakten voortreffelijk.
Dank aan allen die er bij waren, eters én werkers !
Hieronder vind je nog meer sfeerfoto's
























































































































Met de CD&V – fractie hebben we reeds herhaaldelijk gehamerd op de onveiligheid van fietspaden.
Moet ik - bij stemming op papier - het bolletje inkleuren of mag ik er een kruisje inzetten als ik wil stemmen op een lijst of kandidaat?