Kurt De Graef op Federale lijst van CD&V als 8 ste opvolger.

Robbe De Clercq

Met fierheid kondigen we aan dat ons raadslid en tevens ook onze fractieleider Kurt de Graef, op de Federale lijst van cd&v zal staan als 8ste opvolger.
Kurt trekt naar de kiezer met volgende uitdaging:
“Samen met onze bevolking wil ik streven naar een kwaliteitsvolle samenleving waar het goed is om te wonen, studeren, leven en werken. Dit in een omgeving waar je ’s avonds nog veilig op straat kan lopen. Een samenleving waar we onze kinderen zien opgroeien in een gezonde buurt waar voldoende draagvlak is voor een sociaal, respectvol en waardig leven voor jong en oud.”
We steunen Kurt en wensen hem veel succes!#respect

Nieuws uit Hamme

Moederdag op de markt.

Dit weekend zetten we alle moeders, mama's, moekes, plusmama's,... centraal!
Een fijne moederdag.

De familie BBQ was een groot succes!

Vandaag gaven we er een ferme lap op! Met meer dan 250 sympathisanten genoten we van de overheerlijk barbecue! #fullhouse
De zon was van de partij en er was tijd voor een fijne babbel en verbinding met elkaar! Bedankt aan alle aanwezigen.

De campagne van Kurt De Graef is in volle gang.

Zondag 9 juni moeten we met z'n allen naar de stembus. Onze mandataris Kurt de Graef is volop bezig met zijn campagne. Op verschillende locaties kan je zijn borden al spotten! Denk jij ook aan kurt?
Succes.