JONGCD&V zorgt voor verfrissing bij Aalterse studenten

De Aalterse studenten vonden ook in deze blokperiode vlot de weg naar ArtA'A en Jeugdhuis Kadans om er in groep te studeren. Het is een vaste uitdrukking dat de laatste loodjes het zwaarst wegen, maar met deze temperaturen waarin er gestudeerd moest worden, was dat meer dan ooit het geval...

Jongerenvoorzitter Michaël Canoot en Schepen van Jeugd Mathias Van de Walle brachten de studenten een bezoek, en namen iets fris mee. Alle studenten konden rekenen op een ijsje en een koel flesje water. Ook het personeel van ArtA’A, de mensen van de Jeugddienst Aalter en Jeugdhuis Kadans, konden rekenen op zo'n verfrissing.

Tweemaal 7 voor Aalter in de race naar de bovenlokale verkiezingen: CD&V Aalter stuurt haar jongste krachten naar de kiezer

CD&V Aalter kondigt met trots de kandidaturen aan van Mathias Van de Walle (31) en Michaël Canoot (27) voor de verkiezingen voor de Kamer van volksvertegenwoordigers en het Vlaams Parlement die gepland staan op 9 juni 2024. Van de Walle zal de stem van Aalter vertegenwoordigen vanop plaats 7 bij de effectieve lijst voor de Kamer. Canoot doet dit vanop dezelfde plaats 7 bij de opvolgers voor het Vlaams Parlement.

Michaël Canoot wordt provinciaal voorzitter Jong CD&V in Oost-Vlaanderen

Michaël Canoot uit Bellem (Aalter) wordt de nieuwe provinciaal voorzitter van Jong CD&V Oost-Vlaanderen.