Samen met ons volledige team gaan wij in September en Oktober op pad in Staden, Oostnieuwkerke en Westrozebeke.
We brengen graag een bezoekje aan alle inwoners van Staden om te luisteren naar de noden en wensen.
Mochten jullie ons gemist hebben, zal er steeds een briefje in jullie brievenbus zitten om ons toch te contacteren mochten jullie dit wensen.

![]()
![]()
