cd&v Aalter kiest haar nieuwe bestuursploeg

Publicatiedatum

Deel dit artikel

Afgelopen zondag werd de nieuwe bestuursploeg van CD&V Aalter vastgesteld. De partijleden konden in kader van de driejaarlijkse interne bestuursverkiezingen tussen 11u en 13u in het koffieboontje in Aalter hun stem uitbrengen voor de kandidaten...

Volgende personen werden (her)verkozen: 

  • Pieter De Crem herverkozen als afdelingsvoorzitter - 95%.
  • Magda De Baets herverkozen als voorzitter van de senioren - Unaniem, 100%.
  • Michaël Canoot herverkozen als jongerenvoorzitter - Unaniem, 100%.

Het trio zal de komende 3 jaar samen aan de slag gaan om de afdeling verder vorm te geven. Ze zullen dit elk met hun specifieke focus doen, en zo streven naar een gemeente waar mensen elkaar niet loslaten, graag wonen en werken, en samen oud willen worden. 

Meer info: https://www.hln.be/aalter/pieter-de-crem-59-blijft-voorzitter-cdenv-aalter-nieuw-bestuur-is-herverkozen~aa3fd0c7/?fbclid=IwAR2d9Sti4m4wenM7K9NYel6Wds1BTBsx9FGRL-2Q37mdqKRTAgeZPKnRq4I 

Nieuws

Kris Ally legt de eed af als schepen

Het schepencollege van Aalter is opnieuw voltallig. Gisterenavond legde Kris Ally officieel de eed af als nieuwe schepen van onze gemeente.

Mathias Van de Walle legt de eed af als burgemeester van Aalter

In handen van gouverneur Carina Van Cauter legde Mathias Van de Walle gisterenavond de eed af als nieuwe burgervader van onze gemeente. Voor Mathias, die in oktober al als ‘aangewezen burgemeester’ werd aangeduid, is dit het definitieve sluitstuk van de benoemingsprocedure.