cd&v Aalter kiest haar nieuwe bestuursploeg

Afgelopen zondag werd de nieuwe bestuursploeg van CD&V Aalter vastgesteld. De partijleden konden in kader van de driejaarlijkse interne bestuursverkiezingen tussen 11u en 13u in het koffieboontje in Aalter hun stem uitbrengen voor de kandidaten...

Volgende personen werden (her)verkozen:

• Pieter De Crem herverkozen als afdelingsvoorzitter - 95%.
  • Magda De Baets herverkozen als voorzitter van de senioren - Unaniem, 100%.
  • Michaël Canoot herverkozen als jongerenvoorzitter - Unaniem, 100%.

Het trio zal de komende 3 jaar samen aan de slag gaan om de afdeling verder vorm te geven. Ze zullen dit elk met hun specifieke focus doen, en zo streven naar een gemeente waar mensen elkaar niet loslaten, graag wonen en werken, en samen oud willen worden.

Meer info: https://www.hln.be/aalter/pieter-de-crem-59-blijft-voorzitter-cdenv-aalter-nieuw-bestuur-is-herverkozen~aa3fd0c7/?fbclid=IwAR2d9Sti4m4wenM7K9NYel6Wds1BTBsx9FGRL-2Q37mdqKRTAgeZPKnRq4I

Tweemaal 7 voor Aalter in de race naar de bovenlokale verkiezingen: CD&V Aalter stuurt haar jongste krachten naar de kiezer

CD&V Aalter kondigt met trots de kandidaturen aan van Mathias Van de Walle (31) en Michaël Canoot (27) voor de verkiezingen voor de Kamer van volksvertegenwoordigers en het Vlaams Parlement die gepland staan op 9 juni 2024. Van de Walle zal de stem van Aalter vertegenwoordigen vanop plaats 7 bij de effectieve lijst voor de Kamer. Canoot doet dit vanop dezelfde plaats 7 bij de opvolgers voor het Vlaams Parlement.

Michaël Canoot wordt provinciaal voorzitter Jong CD&V in Oost-Vlaanderen

Michaël Canoot uit Bellem (Aalter) wordt de nieuwe provinciaal voorzitter van Jong CD&V Oost-Vlaanderen.