Schepen Rein Sobrie en afdelingsvoorzitter Bart Hermans kandidaat voor de gemeenteraadsverkiezingen

Bart Hermans

Schepen van welzijn, sociale zaken en senioren Rein Sobrie (10/09/1977) is in oktober kandidaat voor cd&v teamKLT. Ze is professioneel actief als familiaal bemiddelaar bij Gelukkig Verdeeld. Ze was tot voor kort voorzitter van de cd&v afdeling Kasterlee. Ze is actief in het Isschot-comité. Rein is gehuwd met Ruben Vanspauwen. Ze hebben 4 kinderen die nu allemaal in het middelbaar zitten.

Bart Hermans (11/09/1979) woont met zijn vriendin Tatjana Polus en hun dochter in Lichtaart, in de Bloemenwijk waar hij opgroeide. Hij is sedert kort voorzitter van cd&v Kasterlee en is actief in oudercomité, schoolraad van VBS De Parel en ouderraad KLT. In 2020 zette hij ook zijn schouders mee onder 2460 Verenigt om de verenigingenfoor te organiseren.

Bart werkt als ambtenaar bij de VLM en daarnaast schrijft hij voetbalverslagjes voor verschillende media.

Rein en Bart nemen dit jaar ook in juni deel aan verkiezingen. Ze doen dat op de cd&v lijsten voor de Kamer (Bart, effectief plaats 17) en het Vlaams Parlement (Rein, plaatsvervangers plaats 4).

cd&v team KLT: Robby Diels en Bieke Van Ballaer, twee politieke kleppers uit Tielen

Net zoals vorige week mogen we weer 2 kandidaten uit Tielen voorstellen.

cd&v team KLT: Ellen Peeters en Filip Verwimp, twee nieuwe kandidaten uit Tielen

cd&v team KLT: Yoko Dams en Paul Vernelen, twee nieuwe sterke kandidaten uit Lichtaart