cd&v team KLT: Robby Diels en Bieke Van Ballaer, twee politieke kleppers uit Tielen

Bart Hermans

Net zoals vorige week mogen we weer 2 kandidaten uit Tielen voorstellen.

Robby Diels (°1 mei 1970) woont al 54 jaar in Mazel in Tielen en werkt als bediende bij een farmaceutisch bedrijf in Beerse. Hij is gehuwd met Ilse Eykens en samen hebben ze twee zonen en een dochter.

Van kindsbeen af zit Robby al ondergedompeld in het verenigingsleven en deze lijn heeft hij doorgetrokken in zijn verdere leven. Als lid van 9 organisaties ligt een bruisend verenigingsleven dan ook nauw aan het hart. Geregeld houdt hij tussenkomsten over mobiliteit, leefmilieu en durft hij een originele kijk te vertolken. Robby komt opnieuw op omdat hij na 2 legislaturen nog niet alles zag veranderen wat hij voor ogen had. Maar ondertussen is hij er zich ook van bewust dat Rome niet op één dag werd gebouwd.

Bieke Van Ballaer (°13 januari 1978) is gehuwd met David Van Beek en moeder van 2 dochters. Ze groeide op in Terlo maar woont al lange tijd in Tielen. Ze werkt als Management Liaison bij een internationaal bedrijf.

Bieke is trainster en supporter bij Volleybalclub Kasterlee, springt geregeld op de fiets met de Tielense Wielertoeristen en vindt ook nog tijd om te lopen en gezellig af te spreken met vrienden.

Bieke is voorzitter van de Gemeenteraad en voorzitter van Vrouw & Maatschappij. Haar interesse in de lokale politiek gaat naar sport, verenigingsleven, onderwijs en digitalisering.

“Robby en Bieke kennen het klappen van de zweep. Ze zijn een vaste waarde in het Tielense dorpsleven en in de lokale politiek,’ zegt burgemeester Ward Kennes.

cd&v team KLT: Ellen Peeters en Filip Verwimp, twee nieuwe kandidaten uit Tielen

cd&v team KLT: Yoko Dams en Paul Vernelen, twee nieuwe sterke kandidaten uit Lichtaart

cd&v team KLT: Jan Biermans en Nick Stevens, twee pijlers van de landelijke beweging op onze lijst

Jan Biermans (°4 mei 1971) woont in Kasterlee en is leerkracht aan de landbouwschool in Geel (Kogeka). Hij is gehuwd met Liesbeth Driesen en vader van twee dochters.

Jan is bestuurslid van de Landelijke Gilde en voorzitter van de Landelijk Raad. Hij is al vele jaren een trekker binnen het pompoenengenootschap en valt ook internationaal al eens in de prijzen met zijn kolossale vruchten.

Jan zit in de gemeenteraad waar hij het landelijke karakter van onze gemeente verdedigt. Hij kiest voor cd&v team KLT omdat dit programma het best de verenigingen en de vrijwilligers steunt op allerlei vlakken. En vanuit zijn familiale context is Jan een warm pleitbezorger van jonge gezinnen en goed onderwijs.