cd&v team KLT

Welkom op de pagina van cd&v team KLT

CD&V Kasterlee heeft beslist om in oktober 2024 in een nieuwe vorm deel te nemen aan de gemeenteraadsverkiezingen. We doen dit als ‘cd&v team KLT’. Dit is een lokale lijst van CD&V-ers én niet-partijgebonden inwoners van onze drie dorpen. De focus van ‘cd&v team KLT’ ligt dan ook helemaal op het lokale. Kasterlee, Lichtaart en Tielen staan centraal. Zo reiken we de hand naar wie zich niet herkent in nationale partijen maar wel zijn of haar verantwoordelijkheid wil opnemen voor onze lokale gemeenschap. Dicht bij de basis, dicht bij de bron.

Bij een nieuwe dorpslijst hoort ook een nieuw logo. ‘team KLT’ staat daarbij centraal omdat het goed uitdrukt dat alle 25 kandidaten een team vormen met heel veel diversiteit en complementaire kwaliteiten. Een team van en voor KLT. De groene lijn in het logo staat voor een groene en landelijke gemeente, vol kansen en uitdagingen. Kansen voor levenskwaliteit, voor landbouw, voor toerisme en om te genieten van schoonheid. En uitdagingen om de open ruimte te behouden, landbouw en natuur te verzoenen en ons voor te bereiden op klimaatuitdagingen zoals droogte en wateroverlast. De oranje touch staat voor een warme en sociale samenleving waar we niemand achterlaten. Het blauw staat voor de actieve en ondernemende krachten die hun talenten in verenigingen en ondernemingen willen ontplooien.

cd&v Kasterlee schaart zich voluit achter deze dorpslijst. De christen-democratische waarden zoals respect voor elke mens, verbondenheid en solidariteit, ondersteuning van verenigingen en samenwerking met het middenveld en ruimte voor ondernemen zijn immers ook een inspiratiebron voor ‘cd&v team KLT’. Wij willen lokaal werken aan een duurzame toekomst voor de volgende generaties. Voel jij je aangesproken door dit project voor Kasterlee-Lichtaart-Tielen, aarzel dan niet om onze kandidaten en mandatarissen hierover aan te spreken.