Bart Hermans

CD&V Kasterlee herdenkt op 11 november de militaire en burgerlijke slachtoffers van de beide wereldoorlogen in Kasterlee, Lichtaart en Tielen.

Samen met de fanfares, Oud-strijders, Rode Kruis, Kaspar, Brandweer Kasterlee, Politie Kasterlee, 3 Para, parochiale eenheid Zacheüs, de gilden en onze inwoners koppelen wij deze herdenking van het verleden aan een oproep voor vrede vandaag en een droom van een vredevolle wereld voor onze kinderen.

cd&v team KLT: Jan Biermans en Nick Stevens, twee pijlers van de landelijke beweging op onze lijst

Jan Biermans (°4 mei 1971) woont in Kasterlee en is leerkracht aan de landbouwschool in Geel (Kogeka). Hij is gehuwd met Liesbeth Driesen en vader van twee dochters.

Jan is bestuurslid van de Landelijke Gilde en voorzitter van de Landelijk Raad. Hij is al vele jaren een trekker binnen het pompoenengenootschap en valt ook internationaal al eens in de prijzen met zijn kolossale vruchten.

Jan zit in de gemeenteraad waar hij het landelijke karakter van onze gemeente verdedigt. Hij kiest voor cd&v team KLT omdat dit programma het best de verenigingen en de vrijwilligers steunt op allerlei vlakken. En vanuit zijn familiale context is Jan een warm pleitbezorger van jonge gezinnen en goed onderwijs.

cd&v teamKLT: Hanne Baeyens en William Van der Vennet vertegenwoordigen een nieuwe generatie in de Kastelse politiek

cd&v teamKLT: Ben Van de Water en Erwin Loos geven horeca en sport een stevige stem in de Kastelse politiek

Met gemeenteraadslid Erwin Loos en nieuwkomer Ben Van de Water staan er twee ervaren horecanten en vrienden van de sportwereld op de lijst van cd&v teamKLT.