cd&v Hamme-Moerzeke stelt zijn toppers voor

Robbe De Clercq

Een tipje van de sluier rond onze lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen in oktober.
Lijstduwer: Koen Mettepenningen
De komende weken stellen we onze nieuwe en ervaren kandidaten aan u voor!

In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen van 13 oktober 2024 is CD&V Hamme-Moerzeke goed op weg om een sterke lijst samen te stellen. Het zal een lijst zijn die bestaat uit een mix van ervaring en nieuw. talent. De komende weken zullen we geleidelijk de nieuwe kandidaten voorstellen. Vandaag beginnen we alvast met het voorstellen van onze meest ervaren mensen als trekkers en duwer.

Zoals al bekend zal Ann Verschelden, huidig Burgemeester, opkomen als lijsttrekker.

Lijstduwer is Koen Mettepenningen, huidig schepen van openbare werken/rioleringen, verkeer en mobiliteit, fietspaden/fietsbeleid, groenvoorziening, begraafplaatsen en huisvesting. Koen is reeds 9 jaar schepen en heeft jarenlange ervaring als gemeenteraadslid.

Op de 2 de plaats brengen we onze meest ervaren man, die reeds 14 jaar schepen is, in stelling: Luk De Mey, huidig schepen van financiën en begroting, economaat, sport en recreatie, onderwijs, markten en foren.

Mieke De Keyser, schepen van samenleving en gezin, gezondheid en ziektepreventie, senioren, kinderopvang, gelijke kansenbeleid en ontwikkelingssamenwerking en voorzitter van het bijzonder comité sociale dienst zal de derde plaats op de lijst voor haar rekening nemen.

Met deze vier toppers als trekkers en duwer kiezen we bij CD&V Hamme-Moerzeke bewust voor veel ervaring. Hamme is een mooie gemeente waar onder impuls van cd&v de laatste jaren veel is gerealiseerd. Het komt er voor ons nu op aan deze realisaties te optimaliseren en te onderhouden. Samen werken aan een nog beter Hamme is dan ook de leidraad voor de komende jaren.

In de komende weken stellen we onze andere nieuwe en ervaren kandidaten voor op onze Facebook-pagina. Het beloven dus nog spannende weken te worden.

Nieuws uit Hamme

De campagne van Kurt De Graef is in volle gang.

Zondag 9 juni moeten we met z'n allen naar de stembus. Onze mandataris Kurt de Graef is volop bezig met zijn campagne. Op verschillende locaties kan je zijn borden al spotten! Denk jij ook aan kurt?
Succes.

Koen Mettepenningen verdedigt de cultuurstandpunten van onze partij tijdens het cultuurdebat.

Onze schepen en tevens ook lijstduwer voor de lokale verkiezingen in oktober, Koen Mettepenningen, verdedigde tijdens het cultuurdebat de standpunten van onze partij over cultuur. #cultuurdebat

Gemeente zorgt voor groene verfraaiing aan kerk Zogge.

Onze schepen van openbare werken Koen Mettepenningen zorgt, op vraag van de buurt, voor verfraaiing en ontharding van het kerkplein in Zogge.