CD&V-Denderleeuw dankt haar voorzitter Jesús Kouaki
We leefden de voorbije maanden wat in het ongewisse en hebben steeds ergens de hoop gekoesterd dat hij het voorzitterschap van onze afdeling toch nog verder zou gaan zetten. Maar als we eerlijk zijn met onszelf, waren er in het voorbije jaar al een aantal tekenen dat de combinatie van én zijn professionele bezigheden, én de private zorg voor zijn moeder én de verantwoordelijkheid van het voorzitterschap van onze afdeling, een te zware opdracht bleek om nog langer samen vol te houden.
Het is met spijt in het hart dat hij noodgedwongen afscheid neemt. Zelf blikt hij terug op een onvergetelijke ervaring waarbij hij ons al groep bewondert om ons engagement en de sterke persoonlijkheden die zich dagelijks inzetten om samen van Denderleeuw iets mooi te maken.
We danken onze voorzitter dan ook oprecht. We hebben hem mogen ervaren als een warm empathisch iemand met een sterkte persoonlijkheid die mee onze afdeling door de verkiezingen en onderhandelingen heeft geloodst. De vele uren die hij aan de werking en onze mensen besteedde, laten een sterke indruk na. We wensen hem alle moed en succes toe op persoonlijk vlak.
Inmiddels besliste ons afdelingsbestuur unaniem om Alberic Sergooris aan te duiden als voorzitter ad interim. Zijn bestuurservaring, leidingcapaciteiten en menselijke betrokkenheid maken hem tot de geknipte persoon om het voorzitterschap tijdelijk op te nemen.