Blokkende studenten krijgen cadeautje als aanmoediging

De studenten die dezer dagen samen blokken in het Kunstencentrum ArtA’A in Aalter, zijn verrast met een cadeaupakketje.

De actie kwam uit van Jong CD&V Aalter. Voorzitter Michaël Canoot bracht burgemeester Pieter De Crem en schepen Mathias Van de Walle mee om de aanmoedigingspakketten uit te delen. “ArtA’A is de ideale locatie voor wie op zoek is naar een plek om rustig, geconcentreerd en op een coronaveilige manier te studeren”, zegt Michaël Canoot. “De CD&V-jongeren van Aalter willen de studenten aanmoedigen met een verrassing. In het pakket zaten onder andere markeerstiften, pen en potlood, gom, notitiepapier, en wat snoepgoed. Alles wat een student nodig heeft om de blokperiode goed door te komen.”

ArtA’A is open van maandag tot en met vrijdag, van 9 tot 21 uur, en op zaterdag van 9 tot 13 uur. Wie er wil studeren, reserveert best een plaats: www.aalter.be/blok-in-ArtAA.

Artikel door Joeri Seymortier voor Het Laatste Nieuws. Gepubliceerd op 6 januari 2022.

Tweemaal 7 voor Aalter in de race naar de bovenlokale verkiezingen: CD&V Aalter stuurt haar jongste krachten naar de kiezer

CD&V Aalter kondigt met trots de kandidaturen aan van Mathias Van de Walle (31) en Michaël Canoot (27) voor de verkiezingen voor de Kamer van volksvertegenwoordigers en het Vlaams Parlement die gepland staan op 9 juni 2024. Van de Walle zal de stem van Aalter vertegenwoordigen vanop plaats 7 bij de effectieve lijst voor de Kamer. Canoot doet dit vanop dezelfde plaats 7 bij de opvolgers voor het Vlaams Parlement.

Michaël Canoot wordt provinciaal voorzitter Jong CD&V in Oost-Vlaanderen

Michaël Canoot uit Bellem (Aalter) wordt de nieuwe provinciaal voorzitter van Jong CD&V Oost-Vlaanderen.