Blokkende studenten krijgen cadeautje als aanmoediging

Michaël Canoot en jeugdschepen Mathias Van de Walle hebben namens Jong CD&V Aalter steunpakketten uitgedeeld aan de blokkende studenten...

Zoals tijdens elke blok staan ook nu weer de deuren van kunstencentrum ArtA’A in Aalter open om daar samen te studeren. “Zo’n plekken om samen te studeren zijn in deze tijden nog belangrijker dan anders”, zegt Michaël Canoot. “De jongeren vinden niet alleen steun bij mekaar, maar hier kunnen ze ook comfortabel in de warmte studeren. Iets wat in deze energiecrisis niet bij iedereen thuis mogelijk is. In ArtA’A is het lekker warm, en krijgen de studenten gratis wifi en water. We gingen graag langs om de studenten een pakketje te geven met enkele gadgets.”

Meer info over studeren in ArtA’A: https://www.aalter.be/blok.

Artikel door Joeri Seymortier voor Het Laatste Nieuws. Gepubliceerd op 29 december 2022.

Tweemaal 7 voor Aalter in de race naar de bovenlokale verkiezingen: CD&V Aalter stuurt haar jongste krachten naar de kiezer

CD&V Aalter kondigt met trots de kandidaturen aan van Mathias Van de Walle (31) en Michaël Canoot (27) voor de verkiezingen voor de Kamer van volksvertegenwoordigers en het Vlaams Parlement die gepland staan op 9 juni 2024. Van de Walle zal de stem van Aalter vertegenwoordigen vanop plaats 7 bij de effectieve lijst voor de Kamer. Canoot doet dit vanop dezelfde plaats 7 bij de opvolgers voor het Vlaams Parlement.

Michaël Canoot wordt provinciaal voorzitter Jong CD&V in Oost-Vlaanderen

Michaël Canoot uit Bellem (Aalter) wordt de nieuwe provinciaal voorzitter van Jong CD&V Oost-Vlaanderen.