Bal van de burgemeester 2023

Lisa Hermans

Wat een feestje! Dikke merci aan de ruim 600 enthousiaste aanwezigen op ons jaarlijks Bal van de Burgemeester.

Dikke merci aan Waisee, Belpopband en D.J. Alain voor de geweldige muziek, aan Birgit voor de pianosfeer in het praatcafé, aan de techniekers en alle vrijwillige helpers, aan de Fleurderij en Wim Verlinden voor de inkleding, aan de Aspi’s van Chiro Karoo voor de lekkere hamburgers en partysnacks. De opbrengst van de avond maken we later bekend, maar de Vrienden van Jambiani en Bollé Bollé kunnen alleszins een mooi bedrag verwachten!

Onze stemmenkampioen in de bloemetjes gezet

Het Bierbeeks cd&v-bestuur zette donderdag schepen Lisa Hermans in de (spreekwoordelijke) bloemetjes voor haar schitterende score bij de verkiezingen vorige zondag.

Denkdag programma 2024

Het werd vandaag een boeiende en inspirerende voormiddag.  Onze ploeg kwam samen om verder te werken aan ons verkiezingsprogramma!

Lisa kandidaat op 9 juni

Op 9 juni trekken we met z'n allen naar de stembus. Vanuit Bierbeek engageert schepen Lisa Hermans zich op de cd&v lijst voor het Vlaams Parlement. Je stem meer dan waard!