Aanleg nieuwe speelterreinen

Bryan Blaes

Op dit moment wordt de betonnen speelzone en doorsteek aan de Dageraadlaan in Korbeek-Lo omgetoverd tot een mooie, groene speeltuin. De vraag van de omwonenden om deze zone op te frissen werd opgenomen door onze diensten en wordt nu gerealiseerd. Een mooi voorbeeld van buurtparticipatie waarmee we een nieuwe speelzone creëren voor onze jongste inwoners!

Ook het groenterras aan de bovenparking van de borre krijgt binnenkort terug nieuwe speeltoestellen.

Onze stemmenkampioen in de bloemetjes gezet

Het Bierbeeks cd&v-bestuur zette donderdag schepen Lisa Hermans in de (spreekwoordelijke) bloemetjes voor haar schitterende score bij de verkiezingen vorige zondag.

Denkdag programma 2024

Het werd vandaag een boeiende en inspirerende voormiddag.  Onze ploeg kwam samen om verder te werken aan ons verkiezingsprogramma!

Lisa kandidaat op 9 juni

Op 9 juni trekken we met z'n allen naar de stembus. Vanuit Bierbeek engageert schepen Lisa Hermans zich op de cd&v lijst voor het Vlaams Parlement. Je stem meer dan waard!