"De stem zijn van de Gentenaars die zich te weinig gezien of gehoord voelen"

Afdeling

Henk Mahieu

De voorbije weken konden jullie onze visie op het Gent van morgen al terugvinden op deze website. De vijf speerpunten die toen onthuld werden, zetten we de komende weken nog eens extra in de verf. In onderstaande video kan je alvast horen waar Isabelle, Stijn en bij uitbreiding heel cd&v Gent voor staan.

Klik hier om onze video te bekijken!

Cd&v Gent stelt twaalf sterke kandidaten voor, leden spreken zich positief uit over programma

Cd&v Gent heeft 2024 vol ambitie ingezet. De traditionele nieuwjaarsreceptie werd gekoppeld aan een partijcongres. De leden spraken zich daar positief uit over het verkiezingsprogramma, dat daarmee in de finale fase terechtkomt. Daarnaast werden de eerste twaalf namen op de lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van oktober bekendgemaakt.

Begroting 2024 - wijziging budget en meerjarenplan

Op de gemeenteraad vond een debat plaats over de wijziging van het budget en meerjarenplan. Fractievoorzitter Stijn De Roo deed een tussenkomst namen onze fractie.

Dit jaar al 572 overtredingen rond het niet in orde zijn van fietsverlichting !

Zichtbaarheid is cruciaal voor de veiligheid van fietsers en voetgangers. In deze donkere winterdagen met heel wat regen en ook dit jaar weer wat sneeuw zijn de Gentse actieve weggebruikers extra kwetsbaar.