π’ Kris Gebruers legt de eed af als burgemeester van Olen! π
Vandaag is het officieel: Kris Gebruers heeft bij gouverneur Cathy Berx de eed afgelegd als nieuwe burgemeester van Olen. Met een stevige visie op onze gemeente en veel goesting om erin te vliegen, staat hij klaar om samen met het nieuwe bestuur Olen verder uit te bouwen.
Β
π¬ "Het afleggen van zoβn eed blijft toch iets speciaal. De gouverneur kende onze gemeente goed en vond het opvallend dat er drie veeboeren in de gemeenteraad zitten. Ze had het ook over de hoge rioleringsgraad, onze plannen met de kerk en natuurlijk Gladiolen, volgens haar het gezelligste festival van de Kempen!"
Veel succes, Kris! πͺ #Olen #NieuweBurgemeester #CDVOlen